Τρίτη 28 Δεκεμβρίου 2010

Τι σκέπτονται για εμάς;

Η γνώμη των επισκεπτών για το νησί μας είναι το σημαντικότερο κεφάλαιο μας στην τουριστική βιομηχανία.
Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε τι γνώμη έχει σχηματίσει ο επισκέπτης του νησιού, πόσο ικανοποιημένος φεύγει, τι του άρεσε περισσότερο ή λιγότερο, πώς μας αξιολογεί σε σχέση με την αξία που πλήρωσε, όπως επίσης και κάποια στοιχεία σχετικά με την καταγωγή τους, την ηλικία τους, την οικογενειακή κατάσταση κ.α.

Οι πληροφορίες αυτές είναι ένα πολύτιμο εργαλείο που θα βοηθήσει στην διόρθωση ή στην διατήρηση των διαφόρων υποδομών του νησιού.
Επίσης εύκολα μπορούν να εντοπιστούν οι άριστοι και οι χείριστοι επαγγελματίες του νησιού, όπως επίσης και τα προβλήμτα που βλέπει ο επισκέπτης και πιθανόν εμείς να αγνοούμε.
¨Ενα άλλο μεγάλο προτέρημα του ερωτηματολογίου είναι η δυνατότητα επικοινωνίας με τον επισκέπτη, ειδικά τον στεναχωρημένο, ώστε να μπορέσουμε να βελτιώσουμε την αρνητική εντύπωση που αποκόμησε απο το νησί μας.
Επίσης ο κάθε επισκέπτης συμπληρώνει το ερωτηματολόγιο και έχει την εντύπωση ότι συμμετέχει και αυτός στην βελτίωση του προϊόντος, μιας και έχει ρωτηθεί και έχει αναφέρει την γνώμη του.
Αυτή η λογική λειτουργεί αποτελεσματικότατα. Εφαρμόζεται απο πολλές επιχειρήσεις αλλα και απο οργανωμένους προορισμούς. Ψυχολογικά έχει αναφερθεί ότι ο στεναχωρημένος πελάτης δεν παίρνει μαζί του το πιθανό πρόβλημα, αν είχε την δυνατότητα να το αναφέρει.

Μερικές απο τις ενότητες που θα μπορούσε να έχει ένα ερωτηματολόγιο:
1. Στοιχεία πελάτη. Όνομα, διεύθυνση, email,
2. Στοιχεία άφιξης. Πώς έμαθε για το νησί μας, πόσες φορές έχει έλθει,
3. Διαμονή. Πού έμεινε, αν ήταν ευχαριστημένος.
4. Καθαριότητα. Ξενοδοχείο, Πόλη, δρόμοι, παραλίες,
5. Ανακύκλωση. Επάρκεια, αμεσότητα.
Πολιτισμός. Δήλος, Μουσεία, αξιοθέατα.
Εστιατόρια. Ποιότητα, τιμές, εξυπηρέτηση.
Διασκέδαση. Ποιότητα, τιμές, εξυπηρέτηση.
Συγκοινωνίες. Αεροπορική, ακτοπλοϊκή, λεοφορεία, ταξί, rent a car.



Σχόλια, προτάσεις.
Τελική ερώτηση πρέπει να είναι σχετική με το value for money.

Για τους επισκέπτες με σκάφη, πρέπει να γίνει ειδική προσέγγιση.

Ποιές άλλες προτάσεις υπάρχουν;
Πώς πιστεύετε ότι μπορεί να γίνει καλύτερο;
Τι σας άρεσε περισσότερο στην Μύκονο;
Τι σας άρεσε λιγότερο στην Μύκονο;

Όταν ολοκληρωθεί η πρόταση, έχουμε στόχο να το παρουσιάσουμε στο Δημοτικό Συμβούλιο και να ξεκινήσει η εφαρμογή του.

Ο τρόπος διανομής του προτείνουμε να είναι μέσω των ξενοδοχείων και στους σταθμούς άφιξης.
Ο τρόπος συλλογής των συμπληρωμένων προτείνουμε να είναι σε κουτιά στο λιμάνι και στο αεροδρόμιο.
Επίσης θα μπορούσε να συμπληρώνεται μέσω διαδικτύου.
Τα κλειδιά για τα κουτιά αυτά, καθώς και την αρίθμηση και επεξεργασία των πληροφοριών, πρέπει να την εμπιστευτούμε σε ένα άτομο αξιόπιστο, χωρίς πιθανά συμφέροντα απο τα ερωτηματολόγια. Σαν τέτοιο άτομο προτείνω τον κ. Κουσαθανά Παναγιώτη, ευχόμενος να δεχθεί να συμβάλει στην κίνηση αυτή.

Για να έχει καλύτερο αποτέλεσμα πρέπει να θεσπιστούν βραβεία γαι τους συμμετέχοντες με κλήρωση στο τέλος του έτους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου